Nakupování je doménou zpravidla žen. Pro ně se stává koníčkem a pro mnoho mužů, kteří ženu na nákup doprovází, se stává utrpením. Muž má většinou raději, když jde do jednoho obchodu, během pěti minut odzkouší pár kousků oblečení a potom už jen zaplatí a jde pryč.
Žena má vše jinak. Móda je to co ji zajímá a chce vypadat hezky, a proto zkouší. Obejde více obchodů, vyzkouší více kousků. Je schopná se několikrát vrátit, než si šaty koupí. Žena chce být dokonalá a chce si být jistá tím, co kupuje. Přemýšlí, zvažuje, zda je ta věc ta pravá. Pro jistotu toho koupí i více, co kdyby se ten svetřík potřebovala na další příležitost, kam se chystá? Ženy a muži jejich nakupování, jsou dva rozdílné světy. Není to o tom, že by se opačné pohlaví nechtělo ženám líbit, ale o tom, že muži to zkrátka vnímají jinak.